Program studiów

Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie niestacjonarnym (zjazdy: sobota – niedziela) w wymiarze 151 godzin realizowane metodami aktywizującymi (ćwiczenia, warsztaty). Zajęcia realizowane są w 100 % zdalnie. Możesz studiować z każdego miejsca!

 

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest w zależności od bloku tematycznego: test, przygotowanie i przedstawienie projektu, analiza ciekawego case studies. 

 

Bloki V i VIII realizowane są w formule modułowej. Oznacza to, że możliwa jest realizacja zajęć z tych bloków wraz z uczestnikami innych studiów podyplomowych. 

 

 

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 151
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Projekty w środowisku digital
(10 godz.)
  • Prowadzenie projektów digitalowych, zarządzanie zespołem projektowym.
Design thinking
(10 godz.)
  • Proces design thinking w pracy marketera. 
Performance marketing
(30 godz.)
  • Wszystko, co musicie umieć i wiedzieć o marketingu efektywnościowym. 
Netnografia
(12 godz.)
  • Tworzenie person
  • Netnografia
Content marketing
(15 godz.)
  • Typy contentu 
  • Koncepcje i strategie content marketingu 
  • Planowanie contentu 
  • Storytelling 
Strony www
(9 godz.)
  • SEO
  • Podstawy funkcjonowania stron www
  • Optymalizacja stron
Video marketing
(10 godz.)
  • Trendy
  • Tworzenie kampanii
  • Narzędzia


 

Psychologia reklamy
(50 godz.)
  • Wstęp do psychologii
  • Procesy poznawcze, nastrój, emocje
  • Psychologia społeczna i poznawcza w reklamie
  • Psychologia mediów