Program studiów
Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie niestacjonarnym (zjazdy: sobota – niedziela) w wymiarze 151 godzin realizowane metodami aktywizującymi (ćwiczenia, warsztaty). Zajęcia realizowane są w 100 % zdalnie. Możesz studiować z każdego miejsca!
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest w zależności od bloku tematycznego: test, przygotowanie i przedstawienie projektu, analiza ciekawego case studies.
Bloki V i VIII realizowane są w formule modułowej. Oznacza to, że możliwa jest realizacja zajęć z tych bloków wraz z uczestnikami innych studiów podyplomowych.
Projekty w środowisku digital
(10 godz.)
- Prowadzenie projektów digitalowych, zarządzanie zespołem projektowym.
Design thinking
(10 godz.)
- Proces design thinking w pracy marketera.
Performance marketing
(30 godz.)
- Wszystko, co musicie umieć i wiedzieć o marketingu efektywnościowym.
Netnografia
(12 godz.)
- Tworzenie person
- Netnografia
Content marketing
(15 godz.)
- Typy contentu
- Koncepcje i strategie content marketingu
- Planowanie contentu
- Storytelling
Strony www
(9 godz.)
- SEO
- Podstawy funkcjonowania stron www
- Optymalizacja stron
Video marketing
(10 godz.)
- Trendy
- Tworzenie kampanii
- Narzędzia
Psychologia reklamy
(50 godz.)
- Wstęp do psychologii
- Procesy poznawcze, nastrój, emocje
- Psychologia społeczna i poznawcza w reklamie
- Psychologia mediów