Opis kierunku:

Nie zdążyłeś wziąć udziału w rekrutacji? Nic straconego! Wypełnij formularz i jako pierwszy dowiedz się o starcie rekrutacji, zniżkach i promocjach!

 

Współczesne wyzwania rynkowe sprawiają, że menedżer kierujący sprzedażą powinien posiadać kompetencje pozwalające na podwyższanie efektywności pracy handlowców i sprzedawców. Nasze studia mają przygotować menedżerów do tego rodzaju wyzwań zawodowych, gdzie każdy ze słuchaczy będzie wyposażony w narzędzia menedżerskie, m.in. kierowanie procesami handlowymi, budowanie efektywnego zespołu, narzędzia psychometryczne, pracę na celach, profesjonalną komunikację, motywowanie pracowników, narzędzia rekrutacyjne. Nasz kierunek uwzględnia również model pracy oraz rozwijanie powyższych umiejętności w warunkach zdalnych. W ramach akademii uczestnicy będę mieli możliwość skorzystania z badania osobowości zawodowej Facet5®, którego celem jest zdefiniowanie i rozwijanie indywidualnych talentów.

 

Dla kogo ten kierunek?

 

  • Dla menedżerów sprzedaży.
  • Dla handlowców, przedstawicieli handlowych, doradców handlowych.
  • Dla właścicieli firm handlowych, usługowych, produkcyjnych. 
  • Dla specjalistów ds. sprzedaży i zarządzania sprzedażą.
  • Dla osób rozważających awans zawodowy w kierunku zarządzania sprzedażą. 

Posłuchaj, co ma do powiedzenia Paweł Muzyczyszyn, kierownik merytoryczny kierunku.

Co zyskujesz?

  • poszerzysz wiedzę z zakresu najlepiej działających narzędzi zarządzania sprzedażą 
  • nabędziesz praktyczne umiejętności związane z zarządzaniem handlowcami (online i offline) 
  • zdobędziesz możliwość dokładnej analizy potencjału menedżerskiego w oparciu o Badanie Osobowości Zawodowej Facet5® (dla osób zainteresowanych dodatkowo płatny)
  • zwiększysz własny potencjał na rynku pracy 
  • poszerzysz kontakty i wymienisz doświadczenia z innymi menedżerami sprzedaży

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Zajęcia opierają się na metodzie e-learningowej. Realizowane są przede wszystkim metodami aktywizującymi, poprzez analizy ciekawych cases studies, debat, dyskusji moderowanych zarówno w formie online, jak i offline. 

Forma zaliczenia: 

  • zaliczenia wybranych modułów studiów w...
Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Tomasz Sierszchuła
Maciej Sasin
Katarzyna Kaźmierczak
Paweł Muzyczyszyn

Praktyk biznesu, przedsiębiorca, trener sprzedaży i zarządzania sprzedażą; coach International Coach Federation; certyfikowany konsultant narzędzia Facet5®; autor artykułów branżowych w magazynach „Nowa Sprzedaż”, „Szef Sprzedaży”, „As Sprzedaży”, „Personel i...

Tomasz Sierszchuła

Praktyk biznesu. Absolwent studiów podyplomowych: „Teoria i Praktyka Zarządzania Jakością” na Politechnice Poznańskiej. Mistrz Praktyk NLP (Programowanie neuro-lingwistyczne), coach w metodyce Multi-Level Coachingu. Wdraża i rozwija zintegrowane systemy zarządzania, w oparciu o...

Maciej Sasin

Socjolog, filozof, absolwent studiów podyplomowych psychologia w zarządzaniu na UAM w Poznaniu. Konsultant rozwoju organizacji. Wykładowca i trener zagadnień z zakresu psychologii w biznesie oraz w rozwoju osobistym. Przez 6 lat zarządzał działem HR w firmie z branży motoryzacyjnej,...

Katarzyna Kaźmierczak

Psycholog społeczny (SWPS Warszawa), coach, konsultant HR. Certyfikowany Profesjonalny Trener Biznesu (Schenk Institute). Coach. Od 10 lat zajmuje się zwiększaniem jakości funkcjonowania firm i wspieraniem rozwoju pracowników. Przez kilkanaście lat pełniła role menedżerskie w branży...

Poznaj innych wykładowców
Pobierz stronę do PDF