Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
- Projektowania animacji 2D i 3D.
- Animacji technikami tradycyjnymi.
- Animowania twarzy.
- Projektowania animacji w silnikach gier.
- Finansowania przedsięwzięć w branżach kreatywnych.
- Self brandingu.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Technologia przechwytywania ruchu – motion capture – zrewolucjonizowała branżę animacji. Na kierunku dowiesz się, jak korzystać z niej w codziennej pracy animatora.
- Trójwymiarowe modele do gier muszą uwzględniać ograniczenia techniczne, które nie dotyczą animacji dla filmu, i na odwrót. na studiach poznasz te różnice oraz najlepsze praktyki w tworzeniu animacji dla wybranego medium.
- Dowiesz się, jak wykorzystywać skróty i uproszczenia, żeby osiągnąć imponujące efekty. nie wszystko trzeba robić na piechotę – poznasz praktyczne sztuczki i sposoby na oszukanie ludzkiego oka.
Praca dla Ciebie:
- 2D/3D Animator
- Character Modeler
- VFX Specialist
- 3D Generalist
- 3D Character Animator
- Interactive Photography Specialist
- compositor
- rotoscope artist
- matte painter
- lighting/rendering artist
Program studiów
- Modelowanie postaci
- Modelowania środowiska, wnętrz i obiektów
- Animacja postaci-1
- Animacja postaci-2
- Animacja cząsteczkowa
- Animacja urządzeń mechanicznych
- Texturowanie, mapowanie i shading
- Sculpting 3d-1
- Sculpting 3d-2
- Animacja 2d
- Animacja technikami tradycyjnymi
- Modelowanie
- Animacja twarzy
- Silniki gier w animacji filmowej
- Processing w animacji
- Matte painting i techniki 2,5d
- Motion design
- Postprodukcja – efekty specjalne
- Postprodukcja – compositing
- Postprodukcja – montaż wideo
- Postprodukcja – montaż dźwięku