Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

Specjalność oferuje studentom kompleksowe przygotowanie do tworzenia silnego wizerunku pracodawcy, wykorzystując nowoczesne technologie. Studenci uczą się wykorzystywać narzędzia technologiczne do efektywnego pozyskiwania i angażowania pracowników. Program pozwoli studentom zrozumieć, jak budować pozytywne środowisko pracy i skutecznie komunikować wartości firmy. Specjalizacja skupia się również na opracowywaniu strategii employer branding oraz analizie procesów z wykorzystaniem analityki danych, co pozwala na ciągłe doskonalenie i optymalizację działań marketingowych. Dodatkowo, nauka content marketingu i PR w HR umożliwia studentom efektywne wykorzystanie treści i public relations do budowania atrakcyjnego wizerunku pracodawcy.

Program studiów

  • Rekrutacja i e-rekrutacja
  • Kultura organizacyjna
  • Planowanie i realizacji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • Strategia employer branding
  • AI, digital i social employer branding
  • Analityka procesów employer branding
  • Content marketing i PR w HR
Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF