Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
Specjalność oferuje studentom kompleksowe przygotowanie do tworzenia silnego wizerunku pracodawcy, wykorzystując nowoczesne technologie. Studenci uczą się wykorzystywać narzędzia technologiczne do efektywnego pozyskiwania i angażowania pracowników. Program pozwoli studentom zrozumieć, jak budować pozytywne środowisko pracy i skutecznie komunikować wartości firmy. Specjalizacja skupia się również na opracowywaniu strategii employer branding oraz analizie procesów z wykorzystaniem analityki danych, co pozwala na ciągłe doskonalenie i optymalizację działań marketingowych. Dodatkowo, nauka content marketingu i PR w HR umożliwia studentom efektywne wykorzystanie treści i public relations do budowania atrakcyjnego wizerunku pracodawcy.
Program studiów
- Rekrutacja i e-rekrutacja
- Kultura organizacyjna
- Planowanie i realizacji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- Strategia employer branding
- AI, digital i social employer branding
- Analityka procesów employer branding
- Content marketing i PR w HR