Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

  • Form, standardów i formatów dziennikarstwa internetowego.
  • Narzędzi public relations w sieci.
  • Technik e-marketingu.
  • Prawa i etyki w epoce cyfrowej.
  • Narzędzi do testowania i pomiaru efektów w Internecie.
  • Tworzyć i zarządzać treściami w mediach społecznościowych.
  • Budowania marki miejsca – marketing terytorialny w sieci.
  • Kreowania wizerunku organizacji w mediach tradycyjnych i społecznościowych.
  • Budowania marki osobistej.

 

 

  • Studia na tej specjalności adresowane są w dużej mierze do menadżerów mediów, brokerów informacji, dziennikarzy big data, producentów i prezenterów.
  • Nie zabraknie także osób odpowiedzialnych za budowanie wizerunku – twórców treści, profili w mediach społecznościowych, menadżerów marki i planistów mediów – zarówno pracowników etatowych, jak i freelancerów.
  • Ukończenie specjalizacji daje absolwentowi specjalizacji teoretyczne i praktyczne podstawy do pracy w dziennikarstwie mobilnym, blogowaniu oraz w zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych.

Praca dla Ciebie:

  • pracownik działu komunikacji w organizacji,
  • specjalista od prowadzenia profili w mediach społecznościowych,
  • rzecznik reprezentujący organizację,
  • specjalista ds. relacji z mediami (m.in. w zakresie tworzenia komunikatów prasowych i organizacji konferencji prasowych),
  • pracownik agencji public relations, w tym specjalizujących się w zarządzaniu kryzysowym.

Program studiów

  • Kreowanie wizerunku publicznego i medialnego
  • Monitoring mediów - efekt medialny
  • Lobbing i sponsoring
  • Działania w kryzysie
  • Marka – tożsamość – reputacja
  • Wizerunek organizacji
  • Komunikacja z partnerami zagranicznymi i relacje z mediami
  • Projektowanie nowych kanałów komunikacji
Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF