Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

  • Przygotowania kampanii promocyjnych i reklamowych.
  • Strategii marketingowych.  
  • Tworzenia artykułów sponsorowanych.
  • Realizacji spotów i podcastów. 
  • Zastosowań product placement i idea placement. 
  • Instrumentów komunikacji marketingowej (w tym trendsettingu). 
  • Skutecznego medialnie marketingu wydarzeń.
  • Technik monitorowania mediów.   

Praca dla Ciebie:

  • w wyspecjalizowanych agencjach reklamowych i domach mediowych oraz w korporacjach, mniejszych firmach rodzinnych, samorządach i instytucjach państwowych,
  • w działach marketingu, promocji i reklamy, a także w działach PR i  działach rozwoju. 

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Specjalność Komunikacja wizerunkowa i reklama adresowana jest do osób zainteresowanych rozwijaniem umiejętności tworzenia przekazów medialnych ze względu na cele marketingowe.  
  • Absolwenci tej specjalności odnajdą się na stanowiskach content kreatorów, copywriterów, media plannerów, czy menedżerów do spraw promocji, reklamy i PR.  
  • Dziennikarskie umiejętności rozwijane na modułach kierunkowych w połączeniu z modułami specjalnościowymi komunikacji marketingowej stanowią szeroki zestaw kompetencji pozwalających odnosić sukcesy na całym rynku medialnym. 

Program studiów

Przykładowe zagadnienia: 

  • kreowanie wizerunki marki  
  • Public relations   
  • Media relations   
  • Creative writing   
  • społeczna odpowiedzialność biznesu  
  • realizacja spotów reklamowych    
Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF