Tego się nauczysz:
- prowadzenia badań o charakterze interdyscyplinarnym, dotyczących zachowań konsumenckich i ich zależności ekonomicznych
- przygotowywania ekspertyz na temat zachowań finansowych klientów, mając świadomość, jak zarządzać ich motywacją w zakresie oszczędzania i budować ich gotowość do inwestowania
- określania wpływu przekazów reklamowych na postawy i decyzje konsumentów

- świadomego kreowania wizerunku firmy/instytucji/ organizacji
- określania preferencji potencjalnych klientów dotyczących określonej marki, produktu czy usługi oraz zwraca ich uwagi na prezentowaną ofertę
- stosowania metod i technik wywierania wpływu społecznego, przyczyniających się bezpośrednio do wzrostu sprzedaży.

Ciekawe informacje o specjalności
- Jako absolwent będziesz wiedział, w jaki sposób prowadzić własny biznes, oraz będziesz gotowy do pomocy klientom i doradzania im, jak skutecznie projektować i organizować działania biznesowe oraz podnosić efektywność organizacji, oferowanych przez nią produktów i/lub usług.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
do 30 czerwca
czesne już od
410 zł
360 zł
miesięcznie
Zapisując się do 30 czerwca zyskujesz:
● 600 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
● Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1000 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Program studiów
Wybrane bloki tematyczne:
- projektowanie modeli biznesowych
- warsztat mapowania podróży klienta
- strategie customer experience (CX)
- zarządzanie relacjami z klientem
- wprowadzenie do customer experience design.