Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

  • Mediów społecznościowych jako narzędzia i środowiska pracy.
  • Tworzenia marki i zarządzania nią.
  • Tworzenia stron WWW, blogów, kanałów wideo i fanpage'ów oraz zarządzania nimi.
  • Zasad projektowania komunikacji w kategoriach corporate identity i public relations.
  • Podstawowych i zaawansowanych technik projektowania graficznego.
  • Wizerunkowych i reklamowych zastosowań fotografii kreacyjnej.
  • Tworzenia materiałów audio i wideo.
  • Pisania i opowiadania historii, które wciągną Twoich klientów.
  • Kreatywnego łamania zasad.

Praca dla Ciebie:

  • trendwatcher i trendsetter
  • analityk danych marketingowych
  • analityk rynku mediów
  • infobroker
  • data journalist
  • specjalista ds. projektowania badań marketingowych
  • social and mobile media content manager
  • specjalista ds. monitoringu mediów
  • big data scientist

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Praca dyplomowa ma charakter projektowy i może stać się częścią Twojego portfolio.
  • Prowadzimy specjalności studiów dla indywidualistów, którzy bazują na swoich unikalnych kompetencjach i rozwijają się dzięki kulturze kontaktów i współpracy z otoczeniem.
  • Jak stworzyć model biznesowy aplikacji? W jaki sposób zadbać o personal branding w social mediach? Czy e-sklep może obejść się bez nieustających testów opartych na doświadczeniach klientów? Na te i na wiele innych pytań znajdziemy wspólnie odpowiedź, łącząc teorię z praktyką, podczas ćwiczeń i warsztatów w laboratoriach.

Program studiów

Wybrane bloki tematyczne:

  • projektowanie contentu wideo i wideomarketing
  • blogi, vlogi i mikroblogi w reklamie i marketingu
  • projektowanie systemów grywalizacyjnych
  • strategie cross media i targetowania wielokierunkowe
  • marketing mobilny i geolokatywny
  • projektowanie kampanii digital
Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF