Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

  • Redagować informacje prasowe i teksty dla podmiotów internetowych (blogi, newsletter, strony internetowe)
  • Organizować eventy medialne, obsługiwać media społecznościowe
  • Poznasz elementy produkcji podmiotów medialnych w internecie
  • Zdobędziesz wiedzę o sposobach budowania wizerunku dzięki zastosowaniu narzędzi i mediów internetowych
  • Poznasz różne formy monitoringu internetu i mediów bardziej tradycyjnych
  • Nauczysz się budować przekazy reklamowe i wspierać wizerunek swojej firmy przy użyciu rozmaitych technik multimedialnych
  • Poznasz zasady działania w kryzysie organizacyjnym.

Praca dla Ciebie:

  • agencjach marketingowych, kreatywnych, promocyjnych i public relations
  • firmach i organizacjach społecznych i samorządowych na stanowiskach specjalistów komunikacji
  • portalach internetowych
  • charakterze rzecznika prasowego, specjalisty public relations przedsiębiorstw, działów administracji publicznej i samorządowej.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Absolwenci tej specjalności otrzymywali ogólnopolskie nagrody, wygrywali staże w agencjach międzynarodowych i krajowych. Są obecnie pracownikami praktycznie wszystkich najważniejszych mediów w Polsce. Znajdziesz ich również w działach rzeczników prasowych i departamentach komunikacji wielu wrocławskich i dolnośląskich firm i organów administracji samorządowej
  • W ramach zajęć studenci specjalności tworzą oryginalne kampanie informacyjne i promocyjne, tworzą unikalne blogi i strony internetowe, zarządzają profilami osobistymi i instytucjonalnymi w najważniejszych mediach społecznościowych.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się na studia bez wychodzenia z domu!

do 10 stycznia
czesne już od
408 zł
358 zł
miesięcznie

Zapisując się do 10 stycznia zyskujesz:
●    600 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 

Jeśli jesteś absolwentem DSW, zyskujesz więcej:

●    1000 zł zniżki w czesnym i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.


 

Program studiów

  • kreacja wizerunku publicznego i medialnego 
  • monitoring mediów – efekt medialny 
  • lobbing i sponsoring 
  • techniki pracy dziennikarza 
  • informacja prasowa, konferencja prasowa 
  • warsztat językowy: rodzaje i gatunki dziennikarskie 
  • content marketing – tworzenie tekstów do social mediów.
Zobacz program studiów
Pobierz stronę do PDF