Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

  • Rozumienia i przetwarzania praktykowanych w organizacji procedur komunikacyjnych w zakresie jej wizerunku zewnętrznego i wewnętrznego (reklama, public relations, branding)
  • Zakresu prac i kompetencji różnych organizacji i firm z branży kreatywnej
  • Projektowania, także graficznego, wspomagającego wizerunek organizacji i jej marki na rynku.
  • Budowania kompetencji własnych i wiedzy w zakresie komunikacji, gospodarki, marketingu oraz mediów
  • Innowacyjności i kreatywności w komunikacji medialnej
  • Zarządzania celami i budowania własnej pozycji na rynku mediów.

Praca dla Ciebie:

  • specjalista ds. marketingu
  • menedżer ds. kreacji
  • Account Manager w agencji reklamowej
  • szef zespołu kreatywnego
  • Brand Manager
  • kierownik ds. insights
  • właściciel agencji marketingowej/reklamowej.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Absolwenci specjalności związanych z dziennikarstwem i PR pracę znajdują zazwyczaj w agencjach reklamowych, PR-owskich i kreatywnych oraz realizują ciekawe projekty biznesowe
  • Podczas studiów zapoznasz się z najnowszymi trendami i badaniami dotyczącymi rynku mediów, Public Relations, reklamy i kreowania wizerunku.
  • Jako wykładowców na specjalnościach związanych z reklamą, public relations i komunikacją zatrudniamy specjalistów z dużym doświadczeniem praktycznym, mających znaczący dorobek w tej branży. 

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 16 października
czesne już od
450 zł
383 zł
miesięcznie

Zapisując się do 16 października zyskujesz:
●   800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 

     

     

     

     

     

    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 383 zł

    Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:

    ●    Twoja zniżka w czesnym wyniesie 900 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
    ●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.


     

    Program studiów

    • marketing i PR – definicje, techniki, narzędzia
    • branding
    • projektowanie komunikacji
    • identyfikacja wizualna
    • prawo autorskie w reklamie i PR
    • komunikacja w organizacji
    • design wizualizacji.
    Zobacz program studiów
    Hand icon

    Zainteresowała Cię specjalność?
    Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

    Zapisz się online
    Pobierz stronę do PDF