Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

  • Rozumienia i przetwarzania praktykowanych w organizacji procedur komunikacyjnych w zakresie jej wizerunku zewnętrznego i wewnętrznego (reklama, public relations, branding)
  • Zakresu prac i kompetencji różnych organizacji i firm z branży kreatywnej
  • Projektowania, także graficznego, wspomagającego wizerunek organizacji i jej marki na rynku.
  • Budowania kompetencji własnych i wiedzy w zakresie komunikacji, gospodarki, marketingu oraz mediów
  • Innowacyjności i kreatywności w komunikacji medialnej
  • Zarządzania celami i budowania własnej pozycji na rynku mediów.

Praca dla Ciebie:

  • specjalista ds. marketingu
  • menedżer ds. kreacji
  • Account Manager w agencji reklamowej
  • szef zespołu kreatywnego
  • Brand Manager
  • kierownik ds. insights
  • właściciel agencji marketingowej/reklamowej.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Absolwenci specjalności związanych z dziennikarstwem i PR pracę znajdują zazwyczaj w agencjach reklamowych, PR-owskich i kreatywnych oraz realizują ciekawe projekty biznesowe
  • Podczas studiów zapoznasz się z najnowszymi trendami i badaniami dotyczącymi rynku mediów, Public Relations, reklamy i kreowania wizerunku.
  • Jako wykładowców na specjalnościach związanych z reklamą, public relations i komunikacją zatrudniamy specjalistów z dużym doświadczeniem praktycznym, mających znaczący dorobek w tej branży. 

Program studiów

  • marketing i PR – definicje, techniki, narzędzia
  • branding
  • projektowanie komunikacji
  • identyfikacja wizualna
  • prawo autorskie w reklamie i PR
  • komunikacja w organizacji
  • design wizualizacji.
Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF