Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

  • Redagować teksty prasowe i projektować przekazy reklamowe
  • Organizować targi motoryzacyjne i prezentacje produktowe
  • Świadomie wykorzystywać określone narzędzia i media internetowe w kreowaniu wizerunku lub marki.
  • Historii motoryzacji, rajdów samochodowych, technik jazdy i bezpieczeństwa w ruchu drogowym
  • Podstaw transportu, logistyki, różnorodności na rynku producentów motoryzacji
  • Zarządzania wizerunkiem celebrytów motoryzacji.

Praca dla Ciebie:

  • w motoryzacyjnych redakcjach prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych,
  • w agencjach organizujących targi moto i prezentacje nowych modeli aut i motocykli,
  • w działach Public Relations z branży motoryzacyjnej,
  • w salonach samochodowych.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Będziesz współtworzyć media motoryzacyjne, np. redagując studenckie pismo motoryzacyjnego lub tworząc kalendarz z autorskimi fotografiami
  • W trakcie nauki odwiedzisz salony samochodowe prestiżowych marek i nawiążesz kontakty z instytucjami branży motoryzacyjnej.

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś.

do 15 lutego
czesne już od
330 zł
280 zł
miesięcznie

Zapisując się do 15 lutego, zyskujesz:
●    600 zł zniżki w czesnym odliczanej na pierwszym roku studiów
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
 

 

Jeśli jesteś absolwentem DSW, zyskujesz więcej:
●    1000 zł zniżki w czesnym odliczanej na pierwszym roku studiów
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
 

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej.
 

Program studiów

  • rynek producentów motoryzacyjnych 
  • historia rajdów samochodowych i motocyklowych 
  • mototrendy i design 
  • techniki bezpiecznej jazdy 
  • tuning i car audio. 
Zobacz program studiów
Pobierz stronę do PDF