Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
- Redagować teksty prasowe i projektować przekazy reklamowe
- Organizować targi motoryzacyjne i prezentacje produktowe
- Świadomie wykorzystywać określone narzędzia i media internetowe w kreowaniu wizerunku lub marki.

- Historii motoryzacji, rajdów samochodowych, technik jazdy i bezpieczeństwa w ruchu drogowym
- Podstaw transportu, logistyki, różnorodności na rynku producentów motoryzacji
- Zarządzania wizerunkiem celebrytów motoryzacji.

Praca dla Ciebie:
- w motoryzacyjnych redakcjach prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych,
- w agencjach organizujących targi moto i prezentacje nowych modeli aut i motocykli,
- w działach Public Relations z branży motoryzacyjnej,
- w salonach samochodowych.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Będziesz współtworzyć media motoryzacyjne, np. redagując studenckie pismo motoryzacyjnego lub tworząc kalendarz z autorskimi fotografiami
- W trakcie nauki odwiedzisz salony samochodowe prestiżowych marek i nawiążesz kontakty z instytucjami branży motoryzacyjnej.

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś.
do 15 lutego
czesne już od
330 zł
280 zł
miesięcznie
Zapisując się do 15 lutego, zyskujesz:
● 600 zł zniżki w czesnym odliczanej na pierwszym roku studiów
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Jeśli jesteś absolwentem DSW, zyskujesz więcej:
● 1000 zł zniżki w czesnym odliczanej na pierwszym roku studiów
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej.
Program studiów
- rynek producentów motoryzacyjnych
- historia rajdów samochodowych i motocyklowych
- mototrendy i design
- techniki bezpiecznej jazdy
- tuning i car audio.