Znajdź nas na Facebook - rozwiń/schowaj

DSW - miejsce dla Ciebie

Aktualności

Nowa książka w Wydawnictwie Naukowym DSW

wydrukuj artykuł

Z przyjemnością przedstawiamy nowo opublikowaną książkę podsumowującą projekty realizowane w ramach programu European Doctorate in Teacher Education.

Książka pod redakcja: Michaela Schratza (Uniwersytet w Innsbrucku), Hany Cervinkovej (Dolnośląska Szkoła Wyższa), Gabora Halasza (Uniwersytet Eötvös Loránd w Budapeszcie), Milana Pola (Uniwersytet Masaryka w Brnie) i Luisa Tinoki (Uniwersytet w Lizbonie) jest rezultatem projektu innowacyjno-badawczego Unii Europejskiej realizowanego w ramach programu Horyzont 2020, działanie Marie Sklodowska-Curie, którego celem było stworzenie transgranicznej sieci badawczej naukowców skupiających się wokół zagadnień związanych z edukacją nauczycieli.

W książce znajdują się podsumowania indywidualnych projektów badawczych, odzwierciedlające udział młodych badaczy w trzyletnim programie studiów doktoranckich zorganizowanych przez konsorcjum pięciu europejskich uniwersytetów (w tym Dolnośląskiej Szkoły Wyższej), dla których wspólnym tematem było transformatywne uczenie się nauczycieli dla lepszego kształcenia studentów w ramach zmiennego kontekstu europejskiego.  

Książka opublikowana jest w formacie open access i można ją pobrać TUTAJ

EDiTE Final Book has been published!

We are happy to announce that the EDiTE Final Book in the Open Access Format has been published.

This edited volume is a result of the Marie Sklodowska-Curie Innovative Training Network project “European Doctorate in Teacher Education”, supported by the European Union’s flagship initiative Horizon 2020. Based on the transnational collaboration of five partner universities, namely Eötvös Loránd University (ELTE) Budapest, University of Lower Silesia (ULS), University of Lisbon (ULisboa), University of Innsbruck (UIBK) and Masaryk University (MU), EDiTE formed an innovative network for the academic professional development of emerging researchers through the exchange of knowledge across conventional boundaries.

In this volume you will find individually written chapters by the EDiTE researchers that reflect the research results from the European comparative perspective and joint programme experience.

PART I of the volume introduces the project consortium, researchers (Early Stage Researchers and Self-Funded Researches) and their way to become independent scholars.

In PART II Researching Policy and Practice the authorship was given to the researchers who over the course of three years carried on transnational research concerning the common understanding of EDiTE research theme – Transformative Teacher Learning for Better Student Learning in an Emerging European Context.

The Book is accessible in the Open Access Format and you can download it from HERE